Statek towarowy o napędzie mechanicznym. Wybudowany w stoczni Unterweser w Lehe. W ostatni rejs parowiec wyruszył 28 października 1942 roku z węglem na pokładzie.
Nasi użytkownicy najczęściej nurkują na następujących wrakach:
Lp. | Wrak | Głębokość |
---|---|---|
1 | Bryza | 21m |
2 | Graf Zeppelin | 87m |
3 | Abille | 47m |
4 | Groźny | 18.5m |
5 | Boelcke | 75m |
Nasi użytkownicy najlepiej ocenili następujące wraki:
Lp. | Wrak | Ocena |
---|---|---|
1 | Franken | |
2 | Graf Zeppelin | |
3 | Terra | |
4 | West Star | |
5 | Goya |
Tę stronę ostatnio zmodyfikowano: 2014-07-22 11:13. Historia zmian
Chcesz poprawić opis lub dodać zdjęcie? Pomóż nam w budowie największej bazy i opisów wraków Morza Bałtyckiego?
Dowiedz się więcej »
Zmień opis | Dodaj zdjęcie |
UWAGA:Wszystkie osoby, które podadzą wartościowe dane lub zdjęcia,
zostaną wypisane na liście osób współtworzących opis tego wraku! Dziękujemy!
55° 2' 30" N , 17° 39' 32" E
2014-07-22 11:13
Głębokość nad wrakiem: 33m
Głębokość przy dnie: 38m
OPIS
ex. Gerrat
Statek towarowy o napędzie mechanicznym. Wybudowany w stoczni Unterweser w Lehe. W ostatni rejs parowiec wyruszył 28 października 1942 roku z węglem na pokładzie. Trasa wiodła z Gdańska do Oxelösundem. Bengt Sture został storpedowany przez radziecką łódź podwodną SC-406.
Długość 64,17 m
Szerokość na owrężu 9,52 m
Zanurzenie 4,72 m
OPIS NURKOWY
Wrak spoczywa na głębokości 38m. Średnia głębokość nurkowania to 33-36 metrów. Ciekawym miejscem wraku jest rufa, a na niej koło sterowe. Widoczny ster rufowy
źródło: www.balticwrecks.com - Sebastian Popek, Maciej Rułka
Pomóż nam w budowie największej bazy i opisów wraków Morza Bałtyckiego!
Dodaj zdjęcia lub treść lub zobacz współautorów tego opisu
Jeszcze nikt nie dodał oceny, możesz być pierwszy!