Statek towarowy o napędzie mechanicznym z centralnie umieszczoną maszyną parową. Zatopiony przez brytyjski okręt podwodnym po uprzedniej ewakuacji załogi. Armator Rk&C Konigsberg.
Nasi użytkownicy najczęściej nurkują na następujących wrakach:
| Lp. | Wrak | Głębokość |
|---|---|---|
| 1 | Bryza | 21m |
| 2 | Graf Zeppelin | 87m |
| 3 | Abille | 47m |
| 4 | Groźny | 18.5m |
| 5 | Boelcke | 75m |
Nasi użytkownicy najlepiej ocenili następujące wraki:
| Lp. | Wrak | Ocena |
|---|---|---|
| 1 | Franken | |
| 2 | Graf Zeppelin | |
| 3 | Terra | |
| 4 | West Star | |
| 5 | Goya |
Tę stronę ostatnio zmodyfikowano: 2014-06-15 20:59. Historia zmian
Chcesz poprawić opis lub dodać zdjęcie? Pomóż nam w budowie największej bazy i opisów wraków Morza Bałtyckiego?
Dowiedz się więcej »
| Zmień opis | Dodaj zdjęcie |
UWAGA:Wszystkie osoby, które podadzą wartościowe dane lub zdjęcia,
zostaną wypisane na liście osób współtworzących opis tego wraku! Dziękujemy!
54° 48' 0" N , 17° 38' 60" E
2014-06-15 20:59
Głębokość nad wrakiem: 10m
Głębokość przy dnie: 15m
OPIS
Statek towarowy o napędzie mechanicznym z centralnie umieszczoną maszyną parową. Zatopiony przez brytyjski okręt podwodnym po uprzedniej ewakuacji załogi. Armator Rk&C Konigsberg.
OPIS NURKOWY
12-15m głębokość - zachowany w całości, leży na lewej burcie.
Pomóż nam w budowie największej bazy i opisów wraków Morza Bałtyckiego!
Dodaj zdjęcia lub treść lub zobacz współautorów tego opisu
Jeszcze nikt nie dodał oceny, możesz być pierwszy!