Szwedzki statek żaglowo parowy wybudowany w 1904 roku. Port macierzysty - Sztokholm. Wrak leży na piasku na prawej burcie, fotogeniczny, dużo dorszy. Dobrze zachowany dziób, rufa, lewa burta, resztki wyposażenia nawigacyjnego, maszt, windy kotwiczne, kotwice w kluzach, trzon sterowy oraz śruba napędowa.
Nasi użytkownicy najczęściej nurkują na następujących wrakach:
Lp. | Wrak | Głębokość |
---|---|---|
1 | Bryza | 21m |
2 | Graf Zeppelin | 87m |
3 | Abille | 47m |
4 | Groźny | 18.5m |
5 | Boelcke | 75m |
Nasi użytkownicy najlepiej ocenili następujące wraki:
Lp. | Wrak | Ocena |
---|---|---|
1 | Franken | |
2 | Graf Zeppelin | |
3 | Terra | |
4 | West Star | |
5 | Goya |
Tę stronę ostatnio zmodyfikowano: 2015-02-20 07:35. Historia zmian
Chcesz poprawić opis lub dodać zdjęcie? Pomóż nam w budowie największej bazy i opisów wraków Morza Bałtyckiego?
Dowiedz się więcej »
Zmień opis | Dodaj zdjęcie |
UWAGA:Wszystkie osoby, które podadzą wartościowe dane lub zdjęcia,
zostaną wypisane na liście osób współtworzących opis tego wraku! Dziękujemy!
54° 21' 36" N , 15° 30' 24" E
2015-02-20 07:35
Głębokość nad wrakiem: 24m
Głębokość przy dnie: 26m
Nurkowanie na tym wraku wymaga specjalnych uprawnień wydawanych organizatorowi nurkowania przez Urząd Morski.
OPIS
Szwedzki statek żaglowo parowy wybudowany w 1904 roku. Port macierzysty - Sztokholm.
Głębokość - 27 m
Długość - 40 m
Szerokość - 6 m
OPIS NURKOWY
Wrak leży na piasku na prawej burcie, fotogeniczny, dużo dorszy. Dobrze zachowany dziób, rufa, lewa burta, resztki wyposażenia nawigacyjnego, maszt, windy kotwiczne, kotwice w kluzach, trzon sterowy oraz śruba napędowa.
Źródło http://www.divedevil.com.pl / Autor: Centrum Nurkowe Divedevil
Pomóż nam w budowie największej bazy i opisów wraków Morza Bałtyckiego!
Dodaj zdjęcia lub treść lub zobacz współautorów tego opisu
Jeszcze nikt nie dodał oceny, możesz być pierwszy!